Deszczowy Paryż

Obrazek

Melancholijna pogoda za oknem skłoniła mnie do tego, by ukazać Paryż w trochę innym świetle. Uważam, że w czerni i bieli potrafi być jeszcze piękniejszy niż w pełnej gamie kolorów. Zostawia za sobą coś niedopowiedzianego, tak jak te wszystkie jego zdjęcia z lat 50.-60, które wykonywał np. Robert Doisneau, fotografując codzienne życie miasta. Dlatego tego dnia nie tylko Paryż był dla mnie ważny, ale również Paryżanie, których starałam się przyłapać na spacerach po deszczowych ulicach miasta. Okazało się to jednak nie lada sztuką, bo to bardzo zabiegani ludzie są. Jak wam się podoba deszczowy Paryż?

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

10 thoughts on “Deszczowy Paryż

  1. Myśle Karolinko skoro tak ładnie piszesz to może zmień zawód. Jeżeli chodzi o Paryż to zdecydowanie wolę słoneczny. Dziś w Słupsku jest ładne słońce ale zimny wiatr i to potęguje zimno. Pozdrawiam Was.

    • Ze zmianą zawodu nigdy nie jest za późno! 🙂 U nas też dziś ładna pogoda była, także nie obeszło się bez spacerów. Tęskno mi za Wami! Buziaczki dla Ciebie i dziadka! Bardzo się cieszę, że mnie czytacie!

  2. Aż by się chciało zaspiewać DESZCZOWĄ PIOSENKĘ 🙂 Ja dziwny taki człowiek jestem i deszcz uwielbiam więc dla mnie Paryz w deszczu jeszcze piekniejszy! Mam zatem nadzieję, że jak przyjade – to przynajmniej jeden dzien będzie lało 🙂 (nie wiem czy podzielaja mój entuzjazm ci, którzy ewentualnie ze mną przyjadą). O zdjęcia poproszę na maila (przeurocze!)

  3. Świetne fotki , masz talent !!! (i żeby nie było,że tak sobie wzajemnie słodzimy 😉 bo naprawdę uważam,że sa piękne )
    Jak Paryż nigdy mnie nie pociągał i zastanawiałam sie czym sie tak ludzie zachwycają, teraz juz wiem i chce zobaczyc to miasto

  4. Deszczu i zimna to ja nie lubie 🙂 ale fotki czarno biale to moje ulubione, a juz najbardziej z Paryza 🙂 Rob dużo, zawisna u mnie w salonie, jesli sie zgodzisz obok Roberta D 🙂 Piękne….. Pozdrowienia z kolorowego swiata 🙂

Leave a comment