…..ale w domu najlepiej

IMG_8471

Odkrywam dorosłość. Rytm życia osoby pracującej na stałe godziny w biurze, różni się diametralnie od tego, które prowadziłam jeszcze kilka miesięcy temu. To przez mój brak organizacji czasu, na blogu pustki. Bardzo brakuje mi jednak fotografowania, dlatego podczas mojego pierwszego urlopu, który spędziłam w Polsce, chwyciłam za aparat i znów patrzyłam na świat zza obiektywu… oj jak bardzo za tym tęskniłam. Miałam ochotę fotografować na prawdę wszystko. Postanowienie więc takie, że będę się starała wygospodarować czas w moim aktualnym życiu na pasję. Tymczasem zapraszam was na moje sielskie, wiejskie wakacje. Gdzie będzie lepiej, jak w domu?


Le rythme de la vie d’adulte ne ressemble absolument pas a la vie que je vivais avant. Maintenant j’ai vraiment du mal a trouver du temps pour m’amuser et a me consacrer a la photographie. Cela me manque enormement.. c’est tellement beau de regarder le monde par l’objectif de mon appareil photo. J’ai eu l’occasion de me rappeler de cette experience magique pendant nos vacances en Pologne. Du temps libre et du soleil m’ont donne envie de prendre en photo tout ce qui etait autour de moi. Je vous invite a passer quelques instants dans mon village polonais, ou la vie est idyllique et calme. En fin de compte, il n’y a pas de meilleur endroit que LA MAISON.

IMG_8521 IMG_8513 IMG_8523 IMG_8541 IMG_8552

IMG_8559 IMG_8560 IMG_8577

IMG_8580 IMG_8538 IMG_8594 IMG_8595

IMG_8606 IMG_8608 IMG_8639 IMG_8669

IMG_8701 IMG_8724 IMG_8573 IMG_8747

IMG_8753 IMG_8761 IMG_8777 IMG_8784

IMG_8790

5 thoughts on “…..ale w domu najlepiej

Leave a Reply

