Hello December !

IMG_4151

Mimo, że pogoda nie nastraja na długie spacery, to Paryż nadal nie traci swojego magicznego ducha. Wręcz przeciwnie, teraz tuż przed świętami atmosfera staje się coraz bardziej ciepła i wyjątkowa. Dziś przedstawiam wam kilka zdjęć uchwyconych w tym tygodniu, sami musicie stwierdzić, czy mimo deszczu warto poprzyglądać się temu, co się dzieje dookoła nas. Tymczasem, zmarznięta (ale uśmiechnięta) po fotograficznym spacerze , pozdrawiam was spod cieplutkiego koca.


Malgre la meteo qui ne donne pas trop envie de se balader, Paris n’a pas perdu ni son charme ni son esprit magique. Au contraire, maintenant juste avant Noel, l’ambiance devient de plus en plus chaleureuse et speciale. Aujourd’hui je vous presente quelques instants saisis cette semaine sur ces photos. C’est maintenant a vous de constater si malgre le mauvais temps, cela vaut d’observer tout ce qui se passe autour de nous.

IMG_4004

IMG_4026

IMG_4012

IMG_4030

IMG_4063

IMG_4070

IMG_4071

IMG_4075

IMG_4076

IMG_4077

IMG_4081

IMG_4086

IMG_4089

IMG_4114

IMG_4172

IMG_4127

IMG_4146

IMG_4159

IMG_4164

IMG_4158

IMG_4153

9 thoughts on “Hello December !

  1. Jestem zachwycona Twoimi zdjęciami, pomyusłami, które muszą przyjść do głowy w ułamku sekundy. Wszędzie tam byłam, ale Ty pokzaujesz Paryż innym okiem – okiem rasowego fotografa. Gratuluje Ci i ciesze sie, ze znalazłam Ciebie na fb, skąd mogłam dotrzeć tutaj 🙂 Czekam na jeszcze 🙂

  2. Córcia i ja skomentuje te foty, Twoje zdjęcia są niesamowite zrobiłaś wielki progres w fotografii SZACUN 😛

  3. Wiesz, że czarno-białe to moje ulubione 🙂 Dziś wybieram panią w metrze i za pomysł – zbliżenie parasola w deszczu. Jestem zdziwiona, że oni nawet zimą siedzą w zewnętrznych kawiarenkach, brrrr…

  4. O ja! Dgybym miała głosować na Twoje posty to chyba temu bym przyznała miejsce pierwsze 🙂
    Parasolka pod Montmarte – dla mnie mistrzostwo – KUPUJĘ KOPIĘ!

Leave a Reply

