Kasza a’la risotto

IMG_3294

Rozmyślając nad wczorajszym obiadem, uzmysłowiłam sobie, że mam wielką ochotę na naszą dobrą polską kaszę. Nie był to jednak koniec moich rozmyślań, ponieważ dalsze miały związek ze sposobem, w jaki tę kaszę mam ochotę zjeść. W ten właśnie sposób narodził się pomysł na moją autorską kaszę a’la risotto. Polecam spróbować, bo to naprawdę fajne danie wyszło 🙂

Składniki (na 2/3 osoby):

  • Kasza z jednej saszetki
  • Por
  • 250 gr mięsa mielonego (ja użyłam wołowiny)
  • Grzyby suszone (ja użyłam grzybów Mun)
  • Łyżka curry
  • Łyżka kurkumy
  • 0,5 l bulionu grzybowego

W garnku rozgrzać masło, na którym przeszklić pokrojonego w krążki pora. Dodać kaszę z jednej saszetki i podsmażać około 5 min. W międzyczasie na patelni lekko podsmażyć mięso mielone. Do kaszy dodać jedną chochlę bulionu grzybowego i gotować na małym ogniu. Dodać curry i kurkumę i mięso. Kiedy kasza “wypije” cały bulion, dodać kolejną chochlę i robić tak do momentu aż kasza zmięknie. W międzyczasie namoczone grzyby pokroić i dodać do kaszy z mięsem. Smacznego !

IMG_3299

IMG_3291

IMG_3304

6 thoughts on “Kasza a’la risotto

  1. Ca faisait longtemps, la nourriture est de retour ! Mais comment font tes lecteurs francophones pour suivre ta recette ? :))

  2. C’est vraiment appetissant, je me ferais volontiers inviter à votre table!!!! Jonathan a de la chance d’autant plus que ta cuisine ne le fait pas trop grossir! bisous

Leave a Reply

