Love is in the air

Obrazek

Wiosna już coraz bliżej. Nie tylko wspinająca się rtęć w termometrach jest tego wskazówką, ale także to, że miasto miłości zapełnia się amoureux – zakochanymi parami. Etykietka romantyzmu i miłości chyba na zawsze już przylgnęła do Paryża. Nie wiem, czy to za sprawą jego piękna, czy za sprawą jego mieszkańców, ale Paryż przyciąga zakochanych z całego świata, którzy pragną spędzić ten jeden romantyczny weekend w mieście. Wszystkim znane są także sesje ślubne par, które pobrały się w swoich krajach, a przyjeżdżają do Paryża tylko po to, by zrobić sobie te “jedyne w swoim rodzaju” zdjęcia. Tyczy się to chyba przede wszystkim par chińskiego pochodzenia, których nie da się uniknąć w wiosenne popołudnia. Chociaż mimo, że dla wielu to okropne cliché, ja chyba też nie odmówiłabym takiej sesji. W końcu to Paryż – miasto miłości. 

Obrazek

Obrazek

Obrazek

 

Obrazek

 

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

6 thoughts on “Love is in the air

  1. Ja tez jak mysle Paryz, to miasto milosci, potem wieża Eiffla, a ostatnio Karola 🙂
    Gmail mnie poinformował, ze jest nowy post – działa 🙂

  2. O jak słodko się zrobiło – było eat, visit – nareszcie love 🙂
    A ja mam swoje ulubione zdjęcia miłości w Paryżu – to te, które wysłałaś mi kiedyc zrobione w paryskim automacie do zdjęć 🙂 uwielbiam je

Leave a Reply

