Belleville

Obrazek

Belleville oznacza po francusku piękne miasto. Jest to także jedna z okolic Paryża, która tak generalnie swoim pięknem raczej nie grzeszy. Do tej pory jej nie znałam ale jak się okazuje, w Paryżu jest jeszcze wiele miejsc do odkrycia – a to niezmiernie mnie ucieszyło. Belleville mieści się w dzielnicy, w której na dobre osiedlili się Chińczycy a okolica aż nęci zapachem chińskiej kuchni – z czego oczywiście nie mogliśmy nie skorzystać. Jednak nie to okazało się być numerem jeden naszego spaceru. Naszym celem było odwiedzenie punktu widokowego, z którego rozpościera się genialny widok na jasne dachy miasta. Do punktu naszej destynacji prowadziła oryginalna, jak na Paryż ulica, pełna kolorowych graffiti i ciekawych haseł.  Naszym ulubionym stało się: “Fuck paris mentality” – jakie to prawdziwe! Następnie “musieliśmy” przespacerować się przez zielony park, którego kilka zdjęć wstawiłam w ostatnim poście. Po kilku minutach wspinania się pod górę, znaleźliśmy się na szczycie tarasu, z którego mogliśmy cieszyć się pięknym widokiem na miasto. Plusem tego miejsca są także ceramiczne ozdoby murów, które nadają fajnego klimatu oraz darmowa luneta, dzięki której z bliska można przyglądać się dachom miasta. Moje nowe idealne miejsce na niedzielne przedpołudnia!

Obrazek

Obrazek

Obrazek

 

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

7 thoughts on “Belleville

  1. Czy mi sie wydawało, czy tam na gałęziach widać bazie? Ładnie Ci na tym tle kolorowo-graffitowo-paryskim…
    A jeśli chodzi o chińskie, to ja chętnie 🙂 byle bez podawanych psów, kotów, kurczaków i innych co mają oczy… Da się coś zrobić?

    • haha! ja jadłam wegetariańskie, chyba oczu nie miało! a ta lampa to naprawdę fajna była! Bazie już sprzedają, także pewnie dobrze się dopatrzyłaś! 🙂 buźka!

Leave a Reply

