Bonjour Aussois!

Obrazek

Tym razem, aby uciec na chwilę od Paryża i zapomnieć na trochę o miejskiej dżungli, wybraliśmy się ze znajomymi do regionu słynącego z pięknych gór, pysznego sera i jeszcze pyszniejszego wina – Savoie. Nowy rok przywitaliśmy w przytulnej miejscowości Aussois (czyt. Osła), która ugościła nas piękną pogodą, przyjemnymi stokami narciarskimi i cudownym jedzeniem. Warto było przemierzyć pół Francji, by móc przebywać wśród otulonych śniegiem Alp, które widziałam po raz pierwszy w życiu. Jako, że narciarz ze mnie żaden, lepiej czułam się w swoich śniegowcach i z aparatem w dłoniach – dlatego ciężko było mi wybrać zdjęcia, które załączam, bo najchętniej zamieściłabym wszystkie! Jednakże dla tych, którzy wolą szaleć na nartach, stoki są świetnie przygotowane, a kawa na szczycie gór smakuje tysiąc razy lepiej.  Miejscowość polecam każdemu, kto nie lubi tłumu turystów i zadowoli zjazdami ze 2700 m. Jestem pewna, że nie raz zatęsknię za tym miejscem.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

ObrazekObrazekObrazek

Obrazek

Obrazek

5 thoughts on “Bonjour Aussois!

Leave a Reply

