Nasza mała polska wigilia

Image

Ważne jest, aby mieć bliskich ludzi blisko siebie. Mimo, że moja rodzinę i większość znajomych jest w tym momencie dość daleko, to mam jednak to szczęście, że mam tu nadal przy sobie ważne dla mnie osoby. Wczoraj wraz z Goldi, Pauliną i Jonathanem przygotowaliśmy małą polską wigilię w naszej małej polskiej rodzinie, jaką tutaj tworzymy. Wszystko było! I  prezenty pod choinką i kolędy były- no dobrze, tylko jedna. Co prawda zamiast 12 potraw było 6, ale to nam nie przeszkadzało, by najeść się na następne dwa dni! Sałatka jarzynowa, pierogi, barszcz czerwony, makowiec -wszystko udało nam się przygotować dzięki polskim sklepom tu obecnym. Zaskakującym elementem naszej wigilii był klasyk kuchni japońskiej – sushi – wszystko jednak pięknie razem współgrało! Dzięki dobroci polskiego sklepu, mogliśmy się nawet podzielić opłatkiem, co dopełniło prawdziwie świątecznej atmosfery.

Jeszcze raz dziękuję Goldi za piękną atmosferę, którą dla nas przygotowała. Bardzo się cieszę, że Cię tutaj mam!

Image

Image

Image

Image

Image

2 thoughts on “Nasza mała polska wigilia

  1. Pingback: Tradycyjna polska Wigilia | ValcomTech

Leave a Reply

