Mój nowy świat

Image

Kocham Paryż za to, że jest tak inny niż Warszawa. Kiedy myślę o Warszawie, widzę tylko te nieciekawe, wysokie budynki i szare niebo. Nigdy nie miałam większej ochoty na to, żeby odkrywać uroki tego miasta, chociaż niewątpliwie Warszawa kryje w sobie takie słodkie miejsca, do których chce się wracać. Z Paryżem jest zupełnie inaczej. Tutaj ciągle mam ochotę na spacery, lubię gubić się w małych uliczkach Montmartre i wciąż odkrywać nowe zakątki. Mimo, iż wiele ludzi nie widzi w Paryżu nic ciekawego, dla mnie jest to miejsce, które sprawia, że jestem szczęśliwa. Dla mnie Paryż jest piękny i urokliwy. Ze wszystkimi swoimi małymi kawiarenkami, licznymi zakątkami i setkami uliczek tworzy niepowtarzalny klimat, od którego można się uzależnić.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

 

2 thoughts on “Mój nowy świat

  1. Ach!!! to ja pierwsza z komentarzem! Twoja mama!
    To “ach” dotyczy wielu spraw: że zaczęłaś pisac bloga (super!!!), że piękne zdjęcia Paryża (zatęskniłam), że Ty piękna w tym Paryżu (ZATĘSKNIŁAM!), że będzie o jedzeniu i o miejscach, w które pewnie kiedyś mnie zabierzesz. Ach!

Leave a Reply

