No bo dlaczego nie?

Pomysł na bloga? Przyznaję nie mój. Jonathanowi przyszedł za to bardzo naturalnie, a mnie od razu się spodobał, no bo pourquoi pas? Oprócz mojej wspaniałej rodziny, ukochanego chłopaka i wiernych przyjaciół, nic mnie tak nie cieszy, jak jedzenie i podróże. Kocham zwiedzać i dobrze zjeść, a najfajniej jest łączyć te dwie czynności na raz. Uwielbiam także estetykę potraw i miejsc, którą staram się wiernie odzwierciedlać na zdjęciach. Dlaczego nie połączyć tego wszystkiego razem, w jednym miejscu? I tu z pomocą przychodzi ten blog, w którym będę się starała złożyć w całość swoje doświadczenia zmysłowe i paryskie przemyślenia. W końcu znalazłam się w miejscu, w którym nie można narzekać na brak inspiracji. Do dzieła zatem!Obrazek

One thought on “No bo dlaczego nie?

Leave a Reply

